editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Igår

Kategori: Allmänt

Ja, man kan ju säga så mycket som att det känns idag att man var ute igår..
Jag och Freja började hemma hos mig med en flaska vitt och lite Jäger.
sen far vi vidare och träffade Johanna, Emma och Albin en snabbis.
Sen drog vi vidare till Pitchers. 21årsgräns men vi kom in ändå;)
Sen blev det gå och kolla på kulturnatten lite med Gabbi och Johanna:D
Elina (min gamla körledare) var med och körade. Hon var så duktig. <3
Sen drog Freja och Johanna hem.
Jag och Gabbi gick till Rockbar och träffade Offa och hans polare:P
Sen slutade kvällen på Satin (Y)
Johanna ringde och hade tydligen Cyklat upp på stan igen.
Så gick och träffa henne och sen träffa jag Johan som följde mig heela vägen hem.
Tack darling..

här kommer lite bilder (dock tagna med dålig mobilkamera) :P


Puss och Gull på en trevlig kväll!
Nu blir det sängen en stund till:D
<3

Kommentarer

  • Elina säger:

    Hej! Vad roligt att du kom till spelningen igår, och att du tog lite bilder. Jag använder dem gärna. Är musikbloggare för Bergslagsbladet/Arboga Tidning. Kolla in! kram till dig!

    2009-11-14 | 16:07:49
    Bloggadress: http://www.bblat.se/bloggar/sangfageln

Kommentera inlägget här: