editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Glasögon

Kategori: Allmänt

Igår gick jag och la mig typ 10 faktiskt:)
GÖTT:D
Och jag satte klockan på halv 11 nu idag, och vaknade av den.
För snart kommer Mamma, Mormor & Morfar och hälsar på mig:)
Sen ska jag jobba..

Jag var te BikBok igår och skulle köpa sånadär supersnygga glasögon.-. men dom var heeelt sluuut:(
SUCK!
Jag Måste bara ha sånna!:D

Bion igår var helt otrolig!
Det är så sjukt att man får ännu mer respekt för Michael nu. -Efter att han är död- . när man upptäcker hur otroligt ödmjuk och begåvad han verkligen var!
Åh, jag grät nästan.
Fan asså! Alla borde se - "This is It" ..

Kommentarer

  • paulina♥ säger:

    heejsan allt bbra ? (:

    2009-11-07 | 11:19:24
    Bloggadress: http://paulinabladh.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Kungen av pop! inget annat ord passar in. Konserterna hade blivit sjukt grymma kan jag tänka mig efter att ha sett this is it! :D

    2009-11-08 | 06:18:58

Kommentera inlägget här: