editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Gekås

Kategori: Allmänt

40% av alla som dör i trafiken är drogpåverkade.
Alltså är det större chans att man överlever om man är drogpåverkad.


lite julstämning medans ni kollar på bilderna från Ullared!


 Påväg mot Ullared.. Lite fika och rök pause.


Våran fina stuga

Sov var väldigt svår att komma in i..

..pga att det var typ en miljard nycklar på nykelknippan:p

men tillslut kom vi in iaf^^ det var stoooort!

ULLARED

Jag gick självklart till klädavdelningen först:P
av dessa plagg blev det dock bara skinnjackan (y)

Efter en lååång dag blev det mys framför brasan och tv:n (idol) med ett glas rött^^

Och det kom en liten katt på besök^^

Och på lördagen blev det shopping igen^^

Och på kvällen blev det film "vi hade iaf tur med vädret 2". Vilket är mer än vad vi hade. För det regnade konstant. på Söndagen packade vi iaf bilen och åkte en sista sväng till Gekås och shoppade upp de sista pengarna:P  sen käkade vi. Och sen bar det iväg hemmåt. Vi stannade till i Hallsberg och hälsade på Tompa och fick fika!

Och han bodde så sjuuuukt fint!! Med Så jädra snyggt med en Jukebox i vardagsrummet!! den hade kostat 30.000 så :S Men shit vad jag vill ha en sån^^.



Det är ju helt sjukt vad man handlar asså:S
Kassörskan som vi gick hos hade haft 1 kund som handlat för 27.000 :O Fattar ni?
SHIT!
Det är ju sjuukt!
Men jag älskar Ullared!
brukar åka dit 2ggr/år. men iår blev det bara 1 gång:p
haha.


vet ni vad?
På söndag, mindre än 1 vecka, då är det första advent!

Jag älskar vinter, och speciellt Julen!
Mamma ringde nyss. så har planerat julafton^^
Jag jobbar ju ända fram till dagen innan julafton. Men sen blir det ledigt i 4 dagar innan jag drar igång igen.
på Fredag kommer mamma till mig med alla mina julsaker!
så då ska jag julpynta lite här hemma:D

ÅH vad jag längtar! :D



nu har jag iaf tvättat en tvättmaskin med tvätt^^
Ska bädda sängen och snygga till lite. och försöka få ordning på allt jag köpt i ullared. Kan någon ge mig en walk in closet , så jag får plats med allt, TACK!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: