editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Frimis 20+

Kategori: Allmänt


kul igår..
Kom hem 20.00 efter en slitig dag på jobbet.
Gjorde mig iordning och gick typ flera mil för att komma till Festen I Almby.. Shit vad långt:O Särskilt när man inte hittar:P
Iaf så var det fest hos Håkan.
Sen drog vi te Frimis.
20+ , så det var inte så många kändisar där..
Träffade på Svensson iaf:D
HAHA!
Alltid lika pigg och glad en Lördaskväll..
Var iaf hemma runt 3.
Sen upp och jobba idag:D
Pigg och glad!

Kom just hem..
Och jag hade tänkt att göra god mat, Läxor, städat, diskat och julpyntat.
Men känns mer som om jag vill lägga mig ner och Dö!
Helt slut!

Tror jag ska ta mig en varm dusch och krypa i mjukiskläderna;)
Puss hejs!

Kommentarer

  • emelie säger:

    Hejhej, söt blogg du har! jag undrar typ om vi kanske kunde börja läsa och kommentera varandras bloggar, om du vill såklart:] skriv gärna tillbaka, kram

    2009-11-29 | 20:46:25
    Bloggadress: http://lumano.blogg.se/

Kommentera inlägget här: