editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

frågor

Kategori: Allmänt

Ja ni. det är detta jag ägnar mig åt istället för att plugga!
Inte bra johanna! :/

Lovar du att vara ärlig? Ska försöka;)
Du heter: Johanna Maria Larsson
Smeknamn: Edit! (dont ask)
Låt som när du är ledsen sörjer till? Som jag hade dig förut - Lars winnerbäck och Melissa Horn
Beroende av: Lipsyl
Vem behöver du mest just nu: Mina vänner:)
Vad tror folk om dig? Ingen aning.
Vad får du oftast komplimanger för? Typ mina smycken:P
Vad säger du för att imponera på någon? HAHA! jag försöker inte impa på folk:P
Hur imponerar man på dig? Man är rolig och bra på att spela gitarr eller sjunga;)
Brukar du skratta för dig själv? HAHA! ja! alltför ofta:S
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "vill du ta en promenad ikv om det inte blir sent""
Var bor du? Örebro:D
Trivs du där? YES.
Äger du några converse: 2 par!
Sprit, cider, vin eller öl: typ vitt vin och Öl:D men lakrisshott är bäst:D
Brukar du bli för full: lagom.
Vad har du för mobil operatör: Tango
Är du allergisk i mot något: Partillejohnnysar.
Har du haft sex idag: Nopp
Nästa mål i ditt liv: upptäcka världen:)!
Hur svarar du i mobilen: "Hallå" eller om jag ser vem det är så svarar jag väl typ "Hej snygging":P
Vem ringde du senast? hmm.. Stina.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Tror det var johan som ringde och spelade ett south park klipp:) haha.
Antal timmar sömn inatt: Mer än på väääääääldig väldigt länge.
Sov du ensam: Nej^^
Brukar du komma i tid: Japp:D
När mår du bra: När jag har kul :)
När blev du fotad senast: för nån timma sen:P
Hur känner du dig nu: Trött, lite flumm:P
Vanligaste färg på dina kläder: Svart tror jag:P (oj vad trist det lät).
Vad tycker du om fötter: HATAR dem" :(
Vad saknar du: Mammas mat!
Hade du en bra kväll igår: Jättebra:D:D
Favorit dryck på morgonen: Oboy eller kaffe:D !
Rakar du benen: Japp!
När brukar du oftast gå och lägga dig: hmm.. beror på vem jag är med:P
Är du blyg? Jag vet inte:S alla säger att jag inte är det, men jag själv känner mig nog ganska blyg.
Sysslar du med någon idrott: räknas det att man cyklar te skolan:p ?
Vill du hellre ha mail än brev: Nej! Brev is the shit! :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nopp.
Har du spytt offentligt: hmm.. mmm:S
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra hellikoptern:D
Är du nöjd med ditt liv: synd att klaga.
Är du bortskämd: Ja.
Vad gör du i morgon: Försöker ta mig till skolan.
Vad är det värsta du vet? läxor?
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Elvis:D
Vad längtar du till? Ullared!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har de bästa vännerna man någonsin kan tänka sig! <3
Vad använder du för shampoo? Olika.
Vad är det finaste du fått? hmm.. Oj vad svårt. en hjärtask av min förra pojkväns syskon:D
En speciell dag du minns: oj vad svårt. När jag träffade mitt ex för första ggn.
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Tycker om många:D
Om fem månader: då är det april.
Du samlar på: Elvissaker.
Gröna eller röda äppeln: Gröna sura äpplen.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Typ Johanna tror jag <3 hon är underbar och finns alltid där!
Gillar du golf: Det är nog den tråkigaste sporten:/
Vilken tid gick du upp idag: gick upp ur sängen typ 12 tror jag. :D
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp.
Har du strumpor på dig nu: japp.
Är det okej att gråta: Klart att det är!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka utomlands:D
Bär du glasögon eller linser: nopp. men vill ha glasögon:) så jävla snyggt:)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nopp:) bara de är snygga så;)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helt olika, jobbar typ varje helg så blir inte så mkt sovmorgon tyvärr:(.
Har du piercing: Yes box:D
Vill du gifta dig: Ja:D
Vill du ha barn: JA! :D
Solar du ofta: verkligen inte:P
Är du bra på att laga mat: Ja, faktiskt:).
Är du flygrädd: Neeej:D .
Hur vig är du: haha?
Är du musikalisk? Japp:D
Vad dricker du helst när du är törstig: Loka:D
Vilken är din favoritglass: Ben and jerrys.
Tror du på ett liv efter döden: Ja!
Tycker du om sushi: Har aldrig provat :/
Vad äter du helst när du ser på film: pop corn! (skulle aldrig överleva utan)
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: nopp..
Är du morgon- eller kvällsmänniska: vet inte:S beror på.
Vilken ögonfärg har du: Blå,grön,brun.. fula är dom iaf:D
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Japp!
Biter du på naglarna: ne.
Röker du: Nopp
Hur ofta tränar/motionerar du: Pass:p
Senaste låt du hörde: dire straits - brothers in arms

Kommentarer

  • Johan säger:

    Du simulerade sex idag iallafall

    2009-11-02 | 21:57:42

Kommentera inlägget här: