editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Finbesök

Kategori: Allmänt

Hade nyss finfrämande!
Urban var här^^
Spelade lite gitarr XD hehe..
Johanna och Fanny åkte precis hem..
Har vart en riktigt trevlig kväll som Alltid med mina småflickor^^ <3
Älskar dem såååå<3

Nu blir det fasiken sängen alltså.. Är helt slut.
Ska somna till Svensson svensson..



Hellre en kotte på johan än en flotte i Toan XD
så kul jag har.. NOT:p

Jag har sån otroligt bra humor XD


Puss på er mina små kultingar^^
See you..
Imorrn är det Öppethus på Risbergska skolan BTW.
Ska göra nån Teater improvisation i Aulan. Welcome!

Kommentarer

  • Johanna APPEL säger:

    den skivan kommer bli succe ;)))

    pusss puss puss de va jätte mysigt SOM VANLIGT ;D

    älskar din lilla lya ;D

    2009-11-25 | 22:47:59
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • Mica säger:

    "Hellre en kotte på johan än en flotte i Toan XD"



    Äntligen en människa med min humor! Tack du;D

    2009-11-26 | 19:03:18
    Bloggadress: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: