editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bakåt i bussen!

Kategori: Allmänt

Gå bakåt i Bussen! Någon som känner igen sig?


Måste klaga lite smått!
Nu har jag åkt buss i 2 dagar och det väcks redan ångestkänslor när jag går på den:S
Jag menar hur svårt kan det vara?
Åker buss 16 mot karslund och det är alltid minst 2 bussar som kommer. Och de är alltid proppfulla!
Suck!
Och inte blir det bättre av att alla stannar mitt i gången för att de kanske har någon kompis som de vill snacka med! Hur svårt kan det vara att stå en bit ifrån varandra i ca 7 minuter under bussfärden!
Jag blir Galen!
Busschufförerna säger om och om igen "Gå bakåt i bussen".
Ändå lyssnar inte folk!
Skärpning alla!
Gå bakåt i bussen för tusan!
Så att alla kommer med på resan! ^^


Har haft skriftligt Nationellt prov idag i Svenska B .  från 8.20 - 14.00 . Gick helt okej.
Fick MVG på det muntliga provet. så hoppas jag får minst VG nu iaf ^^.
Jag, Emma & Gabbi hade laddat upp med 3 termosar med Kaffe. så att det inte skulle gå som det gick för Emma Förra nationellaprovet. Sova fram till lunch. och sedan läsa instruktionerna:P

Ikväll blir det bio med Amanda!
Så olika. En film av Helena Bergström.
Har hört att den ska vara ganska bra.
Men att den är mer en "vuxen" film.
Men vi är ju typ vuxna nu så att det ska ju inte vara några problem alls^^.


Lite nostalgi med Farbror Frej ^^


Nu ska jag diska!
Finns det någon därute som söker jobb som Diskmaskin?
Ring mig isåfall!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: