editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vilken Frästelse.

Kategori: Allmänt

Var till biblan i Vingåker nyss och skaffa ett lånekort. Boken jag skulle låna var utlånad!.. :/ sånt är livet.
 
Mumms.. nu ska jag gå och moffa i mig världens godaste jansonsfrästelse som Lotta gjort åt Mattias och mig..
sen ska jag nog gå ner och sola.. vill ju ha lite bränna kvar:P
Sen ska jag muspysa med världens mysigaste pys:D
Kanske åka in och köpa fler fiskar te akvariet:D
Låter nice:D
Längtar till Helgen. Förhoppningsvis blir den FETT med NICE! :D Fest fredag, lördag;)


Dagens-
Klädsel:
Ljusa jeans. svart snyggt linne. och en snygg rutig tröja ( fan vad fult det lät ) :P
Låt: Keops pyramid - Thåström
Bästa: Mattias kommer hem snart :D
Sämsta: tror jag håller på att bli suk igen:(
Personer: Gabbsan, Emelie & Marcus i matsalen!! Mohahah. Va, va, va, VA?
Saknad: Lollo och Emma! ;)
Vill ha: Min Eira bebis:/
Mat: Ska laga pasta med skinksås ikväll. Nu ska jag äta jansson:D
Ord: VA
Humör: Flumtrött:P
Ångest: Allt jävla plugg som jag har att ta igen i skolan! BLÄ! Hoppar snart av:(
Att göra: Gosa med älsko och sola:)

Kommentarer

  • Louii säger:

    oh jag saknar dig med Johanna :)

    Vi sticker till Egypten igen ;)

    2009-03-24 | 09:46:39
    Bloggadress: http://louii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: