editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Rosa Delfin !

Kategori: Allmänt

Antar att ni inte kunnat ungått detta.
Världens enda rosa delfin fotograferades från en turistbåt i Lake Calcasieu i Lousiana .
Delfinens mamma är vanligt färgad. men denna är Albino och blev då knallRosa!! Faaan vad coolt:)

jag som nyss har badat med delfiner! haha fatta om man simmade på en sån där söööting:) HAHHAHA!

Kollade på film idag på engelskan.. somnade på Alex axel :O haha..Filmen var as kass:/ The queen.. Vi fortsätter kolla på den på tisdag.. skönt att få sova lite då med;)

somnade även på bussen hem:P uj,uj,uj.. vad trött man är.:O

Är så jävla paaank!! BLÄÄÄÄ!!!
Klarar inte av detta!!
Bara för att jag inte kan så finns det typ tvåtusentrehundrasjutiotusen saker som jag vill köpa!!
Inte kul!

Nu ska jag börja med maten tills min Älskling kommer hem:D
Det blir spagetti och köttfärssås.. Det var inte igår man åt det faktiskt:)

*Peace out*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: