editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Inte trevligt alls:(

Kategori: Allmänt

Mattias och jag har ju ett baooouuta stort akvarium. 375 liter. 150cm långt..
men inte kul alls just nu..
2 guppisar & 3 malar har dött:/
Brukar vara så i början.. så hoppas att inget mer dödsfall inträffar nu!

så idag köpte vi 10 fiskar till:D
4 black molly
2 silver molly
2 (gula) blackmolly
2 guldfiskar

Fint är det... :D



Har varit hos Lotta och ätit världens godaste våfflor.. Jag åt typ 3 för många:P HAHA.. men så ska det va när det är fåffel da:)

Övningskörningen idag gick väl okej.. :D
Höll bara på att krocka med 1 bil, 1 cyklist & 2 gångare..
Och sen körde jag år fel håll 2 ggr. och blinkade lite fel..
Men såna smällar man får ta:P
HAHA!

Dagens-
Klädsel:
svarta tights, rutig tröja..
Låt: Jag vill va med dig. 
Bästa: Har ätit våfflor och köpt fiskar:D
Sämsta: att 5 fiskar har dött:( 
Personer: Lotta:) 
Saknad: Eira bebis..  
Vill ha: Sovmorgon imorrn:/  
Mat: har proppat i mig våfflor..
Ord: ischoklad
Humör: Trött som f*n 
Ångest: Dans i typ 4 timmar i morrnbitti:O   
Att göra: Gå och pussa på Mattias:D <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja guppisar kan vara svåra, vi har också haft otur med dem. Fiskar kommer, fiskar går......

    2009-03-25 | 22:08:58

Kommentera inlägget här: