editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

FÖRSTA INLÄGGET

Kategori: Allmänt

Hej hej,
Jag heter Johanna Larsson men kallas för Edit..
Jag bor i Vingåker med Världens Bästa pojkvän Mattias. ( 17/8-07 )
Jag går en Musikallinje på Risbergskaskolan i Örebro.
Jag är världens Bästa Människa! Lätt att jag är!!
För jag är fett cool.

Har haft denna blogg ett tag nu. Men inte skrivit något alls. men nu ska det bli ändring på det.

Idag är det onsdag. Det betyder att jag har varit sjuk i 1 vecka och 5 dagar.
Inte Nice.
Men inatt drar jag te Egypten i 1 vecka. så får krya på mig där..

Tjollahopp. pillisnopp..

Nu ska jag duscha, sen ska jag söka jobb:P


JohannaHjärtaMattias

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Du är bara föööör cool johanna!

    2009-03-11 | 14:23:20
  • johannna a säger:

    va sexy blogg du har;)

    2009-03-23 | 20:35:35

Kommentera inlägget här: