editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Falsklegg?

Kategori: Allmänt

jahopp.
Då sitter man i skolan då..
Börjar om 2 timmar..
Segt att bo i vingåker ibland. Går så fucking dåliga busstider:/
Men men, vad gör man inte för kärleken.



Scotts på safiren på Fredag.
Nån som vet hur man får tag på Falsklegg?
åhh, vill verkligen komma in!
Hatar att inte ha fyllt 18 än!

påtal om 18 föresten. när man blir 18 får man ta körkort. och har man körkort behöver man en bil.. Och det har jag fått:)
Mammas gamla gulliga fula röda suzuki :D Weeeeij:D

Blev ingen solning igår.. stängde klockan 17.00.. jävla dum tid att stänga ett badhus tycker jag:P
men men.. Får väl sitta här blev och jävlig. Och vänta tills sommarn med riktig sol..

Har sökt jobb nu också.. Hoppas verkligen jag får nått av dem.. annars vet jag inte hur jag ska överleva sommaren. .
Factory outlet eller ica:P

Fick sluta på kören nu också. och sluta ta sånglektioner..
Har verkligen inte råd:(
Känns förjävligt. :( det är ju det roligaste som finns..
Men vad gör man inte för kärleken:(

Måste verkligen börja träna nu också..
vill gö nå kul..
Men finns ju inte så mkt utbud i vingåker. och har inte råd heller..
och man orkar ju typ inte heller när man kommer hem typ 18.00 varje dag:/

Måste försöka ta mig till doktorn snart också..
har så himla ont i magen emellanåt. och huvet :(
Märkligt..  :S

nu ska jag gå och lägga mig i en soffa och sova och vänta på att Teaterlektionen ska dra igång.. Är helt ensam på hele svängis..

Kul jul -.-

Puss på er..
Kul att det är några som läser min blogg iaf.. :P
hahah. hade bara räknat med att jag själv skulle läsa den ;)

Puss och hej leverpastej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: