editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dan då dan dog

Kategori: Allmänt

Sitter i skolan nu och väntar på att johanna ska sluta matten:)
Jag och Gabbi hade nyss idrott och satt och bedömde två killar som håller på och utbilda sig till idrottslärare..

Nu ska jag och johanna snart gå runt på stan.. sen åker hon hem.. sen fortsätter jag gå på stan tills 5 när teorikursen börjar.. eller typ halv 5 när Sofia ringer och är färdig hos sin Farmor:)

Det här komemr bli en lång vecka..
teorikurs måndag - torsdag 17.00-20.00...

Imorrn ska min klass på en teater..
Martin Mutter - Dan då dan dog..

Går rykten om att den är jättedålig.
så då blir det väl att sitta och sova då:P
Jag är jättelycklig just nu!
Bara för att jag fick reda på att en viss peron Failade på en sak..
Nice äre:!
Nee. uch vad elak jag är!

Imorrn efter teorikursen kommer mamma och hämtar mig i örebro.. Länge sen man träffade henne nu faktiskt..
Vad hämsk det känns..
Att aldrig träffa sin egen mamma..

Men jag har väl valt det själv antar jag..
Jag trivs ju så bra utan vänner och familj i den lilla ruttna hålan Vingåker..
Jag har ju Mattias iaf:)
Bra det..
Har verkligen gett bort min själ till honom..
Vet inte om det är bra eller dåligt..
Det är nog varken eller..
Vet igentligen inte vem jag var förut..

Om jag var mig själv då. Eller om jag är mig själv nu?

Men jag ångrar ingenting..
Absolut inte!

Men det kunde ju varit bättre..
Men vad skulle jag ha gjort om jag bodde kvar i Fellingsbro då?
Skulle vara en av de där Fjortisarna som super varje helg kanske..
En liten pundare som tror att den har vänner men dom bara sviker..
Tror inte det skulle vart ett bättre Öde..
Skulle bara gått ner mig själv där,..
Med samma folk, samma snacka..

aja.. jag får ångest bara jag tänker på det!
Och han!
Som förstört mitt liv!
Som gör att jag är svartsjuk.
Och inte kan lita på nån.
Som gör att jag ständigt har DET i tankarna!
Fast jag har försökt att förtränga dem så många gånger.
ALDRIG att jag tänker komma tillbaka.
Tillbaka dit!
Nej.
Kanske är det så att jag behöver hjälp..
Det var det jag trodde hela tiden!
I så många år trodde jag att det var Mig det var fel på!

Jag vet bättre nu!
Är det någon som behöver hjälp så är det DU!

Bye, Bye!
Du är ingenting.
Bara pengar!

Nu ska jag spåna vidare i  mina tankar..
Rulla runt lite på internet..
Johanna kommer om en kvart<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: