editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Bröllop !

Kategori: Allmänt

Ska snart börja med kvällens mat. Moghrabiah & Kycklingsallad.
Fick nyss en inbjudan till bröllop i Juni:D
Mattias Mormor ska gifta sig:)
Kom som en trevlig Överaskning..

Var till körskolan idag också.. Här går man. betalade och bokade in körlektioner.. Förska lektionen drar igång imorrn 08.00-09.00.
Teorikursen drar igång på måndag..
Känns skönt att äntligen börja komma igång på riktigt nu..
Sen har jag vart ute och gått ca 3km också:P HAHA! så mkt har jag inte tränat på jag vet inte hur länge.. Nu får det räcka för en månad :P tsss...

Dagens-
Klädsel:
Svarta tights, rosa lång tröja från Gina tricot
Låt: Hej jag heter Bert (Bengt) låten :P
Bästa: Bokat körlektioner och är bjuden på bröllop. och snygg man tog mig på låret;) haha
Sämsta: Avdelningsråd imorrn.. Men Alex följer med så det blir nog okej:P
Personer: Får nog bli han snyggingen som tog mig på låret.. 
Saknad: Eira bebis..  
Vill ha: 2 katter. de ska heta Yatzy och Preem  
Mat: ska laga Moghrabiah & Kycklingsallad
Ord: Bajs. :/
Humör: GLAD (:
Ångest: Diskberget som jag måste diska upp:(  
Att göra: Kolla på Den rätte för Rosing & Andra avenyn ikväll!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: