editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Back in Vinterland

Kategori: Allmänt

Världens bästa Semesterresa!
bodde i ett hus på 200 kvadrat. precis vid stranden.
Träffade trevliga vänner, Emma och Lollo:D
Och det bästa av allt var när vi 3 badade med Delfiner i Rödahavet!!
Det häftigaste jag har gjort i hela mitt liv!!

Fyyy FAAAN!!
Ta mig tillbaka, Nu, nu, nu!! <3

Flagar bort brännan nu!! :(

Vårat hus.. Precis vid stranden:D


Ute på Rödahavet där vi badade med Delfiner. Emma, jag & Louise:D
Linus och Jag

Stina och Jag

Jag och min vän Mohamed:)

Amanda, Stina och pappa... planet hem..

Kalle och Linus sov..

Johannas semester var bäst!

Johanna var glad att komma hem till sin Mattias! <3

Kommentarer

  • Anonym säger:

    ja delfinerna var BÄST

    fan vilken bra resa vi hade:)

    2009-03-22 | 18:50:31
    Bloggadress: http://louii.blogg.se/

Kommentera inlägget här: