editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Äntligen Fredag

Kategori: Allmänt



YES! Äntligen fredag..
Blir nog inte Scotts.. har inte råd att lägga ut 160:- och sen inte ens komma in på safiren.. BLÄ..
Så det blir hemmakväll..
Med Mattias och Bubben.. :D Haha (Y)
Men imorrn blir det supa för hela slanten iaf!! Yes, Yes!

Nu har jag kör om en timma..
sen teater.
Lunch.
Samhällskunskapsprov / Svenska
Sen idrott..

det betyder att jag kommer hem 18.00 !! Fuck it!!

Hoppar nog över idrotten..
då är jag hemma 16.00..
Det känns mkt bättre:D

Svensk mossaka till mat i skolan!!
Fyy fan för det!!
Skulle äta på pizzahut idag.. om jag hade haft råd!
Men johanna och alex är ju skyldiga mig en del pengar! så dom kanske kan bjuda:p
HEHE!

Aja..
inget intressant nu..
skriver antagligen mer ikväll!
Nu ska jag gå te bibblan och låna en bok..
Snabba casch!

Peace out*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: