editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

WIHUU!

Kategori: Allmänt

Ska lägga in bilderna från festen igår..
Men orkar inte nu..
Lägenheten ser bokstavligt talat ut som ett bombnedslag.. så måste röjja lite:)
Fick så fina presenter!
En Råtta!
Albino. i en rosa bur:)
Den heter Doris:D
hihi:D
men jag vill döpa om den till Gärda men det får jag inte för Gabbi:D
hih:D
Tack Tjejer för en kanoners Födelsedag!
Nu är jag vuxen!!
WEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
bilder kommer sen..
sålänge.. Detta!

Tre filmer jag kan se om och om igen:
1. Smala Sussie
2. Hitta nemo
3. Ice Age

Fyra tv-program jag gillar:
1. Andra Avenyn
2. Design Simon & Tomas
3. Halv 8 hos mig
4. Parlamentet.

Tre sajter som jag besöker dagligen:
1. Bilddagboken
2. Blogg.se
3. Facebook

Två favoriträtter:
1. Grillat
2. Skaldjur

Tre ställen där jag gärna skulle vara nu:
1. På en härlig varm strand långt härifrån.
2. I en luftbalong
3. På en stor Scen.

1. Vad heter du?: Johanna/Edit
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?: Inget annat vad jag vet..
4. Vilket stjärntecken är du?: Tvilling
5. Vilken årgång är du?: 1991
6. Var bor du?: Vingåker.
7. Bott utomlands?: max 2 veckor:P!
8. Flyttat antal gånger?: typ 3 blire väl.. men inte långt:p
9. Vart skulle du vilja bo?: Typ i Norrland i en timmerstuga med vallhundar och snöskoter och öppen brasa!
10. Vilken skolklass?: börjar nu Es3Mt ( Musikal )
11. Vad vill du bli när du blir äldre?: Musikalartist. eller flygvärdinna:D

UTSEENDE
1. Hur lång är du?: 1.72 m
2. Hur mycket väger du?: För Mkt.
3. Hårfärg och frisyr?:Blont normalt hår:p
4. Ögonfärg?: Blå, grön, brun.
5. Mest nöjd med?: näsan:O
6. Skostorlek?: 41 typ:O
7. Glasögon?: nee, men vill ha (så snygg accesoar.).
8. Har du några piercingar/tatueringar?: näsan, smiley, öronen. vill ta i tungan och tatuera mig:)

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?: En svart jacka? =P
2. Vad använder du just nu för skor? ett par rosa:P
3. Favoritfärg på kläder?: Svart:P
4. Favoritmaterial på kläder?: typ T.shirt matrial eller mysbyxor material:P
5. Favoritaffärer? - Gina Tricot och Ullared:p
6. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?: just nu r det allt för mkt..
7. Favoritmärke?: Björn Borg!

DITT RUM (mitt och mattias sovrum)
1. Stort, Litet?: önskar att det var större!
2. Vilken färg på tapeterna?: Rött med typ grå/silvermönstrad fondvägg.
3. Vilka färger går rummen i övrigt?: typ olika, ljusa möbler iaf.
4. Favoritmöbel i rummet och varför?: Sängen! :D
5. Vad vill du ändra där inne?: Sätta upp fler tavlor..
6. Vad har du där inne av följande: (vi har typ bara en säng och ett fett akvarium.) 
a) Tv?: nee
b) Video/dvd?: Nope.
c) Dator?: ibland:p vi har en laptop
d) Stereo?: Nope!
e) Telefon?: ibland. vi har en bärbar:p
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?: Storavägen och massa hus. Badhuset..
8. Vad gör du oftast i ditt rum?: Sover! och mjaaa....

BLANDAT
1. Vad har du i din:
a) Jackficka just nu?: Plånbok, nycklar och busskort.
b) Skolväska just nu?:TOM.
2.Vad är du beroende av?: Tuggummi.
3 Vad tror du på?: spöken.
4 Vad köpte du senast?: Mjölk, frukt och en dricka.

GREJER
Plånbok: plåtplånbok.
Tandborste: en gul:O
Smycken: Så jävla många!! :D
Solglasögon: 2 par pilotbrillor. 1 med spegelglas,1 vanliga svarta.
Underkläder: ofc.
Nagellack: just nu ett lilaglittrigt:D

Vad åt du senast?: sallad.
Vem ringde du senast?: Mamma
Roligast förra veckan: Sofies Student och när vi firade min födelsedag.
Favoritläsk: Olika.
Favoritskådespelare: Johnny Depp. oh många fler..
Favorithund: Rotweiler och Schäfer:)
Favoritjuice: BRAVO, med blandade frukter..
Nödvändig kändis: MIG!

Vad vill du ha för hårfärg?: Önskar att jag passade i mörkbrunt!

Har du lyssnat på nåt annat nu?: trafiken utanför.
Vem ska du gifta dig med?: MATTIAS!
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna?: JAAAAAAAAA!
Idrottar du?: nee:/
Tycker du om att ligga på stranden och sola?: Ne. det är tråkigt:p bada är kul!!
Vad har du på dig idag/ikväll?: Just nu sitter jag i nattlinne:) 
Har du växt något det här året?: tror jag baa växer på bredden resten av mitt liv nu:p
Bästa?: JAG!
Vad ser du fram emot?: När Familjen Lundin kommer ikv:) OCh se vad mattias tycker om min Råtta:D
Hur långt hår har du?: längre än axlarna!
Är du nöjd med det?: Måste klippa mig!
Går du i skolan så mycket som du ska?: inte riktigt. men nästan:P
Vad har du för betyg i svenska?: MVG!
Och engelska?: G.
Och matte?: IG
Vilket är ditt sämsta ämne?: MATTE!
Har du en bra klass?: Halva är BÄST!

Vad ligger på ditt databord just nu?: MASSA GREJER!
Varför blev du arg senast du var det?: För de har ändrat busstiderna så jävla dåligt:O
Hur ofta städar du?: Ofta!
Hur ser stolen som du sitter på ut? Svart, skinn:P
Är du romantisk?: tror det:D

Vilket tvprogram såg du på senast?: Oj, Tittar typ aldrig på tv.. Tror det var SingingBee i Lördags:P
När dansade du senast?: Inatt:D
Drömålder: 20:D 

Ditt bästa internettips: LÄS MIN BLOGG VARJE DAG!

Keps eller mössa: Mössa!
Pannkakor eller plättar: same shit:D
Dvd eller vhs: Båda:D Fast DVD är klart mkt bättre:P
Favoritserie?: Andra Avenyn! <3

Har du någonsin färgat ditt hår svart?: nepp
Kött eller inte?: Kött!
Vinter eller sommar? Vinter
Kaffe eller läsk?: olika.
Brukar du gå på McDonalds?: jadå:)
Eminem eller Britney Spears?: Eminem!

Vilket är ditt favorit-tevespel?: Buzz
Vilket är ditt favorit-dataspel?: Bubbles.
Hamburgare eller pizza?: båda:)
Snygg eller snäll?: Snäll..
Tv eller radio?: Båda
En grej du inte kan klara dig utan?: MAAAAATTTTTTTIIIIAAAAAAS!!!!!!!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: