editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Varmt

Kategori: Allmänt

Jobba jobba jobba.. var länge sen jag skver ordentligt.. kommer inte orka det nu heller..
man har ju annat för sig än att sitta vid datan när det är över 30 grader varmt ute.

Har jobbat som en galning..
ska jobba hela helgen nu med..
har skadat foten..
blää!
men det börjar läka nu..

Jag och älsklingen har varit ner te sommarstugan nu 2 dagar i rad!
Man klarar sig inte utan en sjö i närheten när det är så här jädra varmt!

nu har jag bränt upp mig..
så nu håller jag på och bakar bröd...
sen ska jag och mattias äta tre rätters..
ska börja med maten snart:)

inatt var jag tvungen att flytta ut doris i vardagsrummet.
har haft henne i sovrummet men hon väsnas ju så förbannat om nätterna:P
jon har blitt så himla stor..
och hon bitts så fort hon får chansen:(
Jag är livrädd för råttor:(
men söt är hon!
;D

ne nu ska jag ta ut mitt goda solrosbröd ur ugnen:) heldå:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: