editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

The Studio

Kategori: Allmänt


Asså Seriöst!!
Detta är Totalt helsjukt!

Nyss ringde det en kvinna.
Hon sa att en som hette Mikaela har tipsat om mig.
Hon Ringde från The Studio
Och sa att jag fick komma till deras studio, ta med mig 3 vänner (som är över 18) och bli sminkade, hårstilade, sen fotograferade med ca 60 foton var..

Vi skulle ta med oss 3 egna ombyten med accesoarer och liknande som vi ville bli fotade i.
Och allt var helt gratis förutom bilderna om man ville köpa dem men det var absolut inget köptvång..



Asså jag fattar ingeting!!
Det här är ju typ det roligaste man kan göra!!
Men lixom det verkar ju lite lurt:/

Lixom jag känner 2 st Mikaelor.. men ingen skulle ju direkt tipsa om mig som modell grejimoj:O
Jag är Förvirrad!

Är det någon som vet vad The Studio är över huvudtaget??:)

Fyy fan vad kul det skulle vara!!
Det är redan nästa vecka 18/6 kl. 15.30.
Måste bara fixa oss dit också..
Till Sthlm..
Men först ska jag ringa och kolla med mamma vad hon tycker:)<3

Vad tror ni?
Tcker ni jag ska tordas åka?:)

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Hej tjejen. En bra kompis till mig fick samma samtal, åkte dit o allt. Hon tyckte det var skit kul!! Ingen fara alls. Men bilderna är väldigt dyra vet du, och endast dom du köper har du ensamrätt om om jag fattar rätt. men tycker absolut du ska åka . :D tipsa om mig då ;) hehe Ha så skoj! Kram Kram

    2009-06-08 | 15:47:52
  • Anonym säger:

    Jag vill följa med!

    2009-06-08 | 18:05:46
  • Anonym säger:

    2009-06-08 | 20:09:28

Kommentera inlägget här: