editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

The "F" Word!

Kategori: Allmänt

Fy fan vad jag HATAR allt och alla just nu!!
Fattar inte vad man gör för fel!
Men nått fel gör man väl!!
Att det ska vara så jävla svårt för folk att bestämma sig!
Och lixom ALLT händer i sista stund!! :O

ALLT VAR VERKLIGEN PLANERAT!!!
Varför har förk så jävla svårt för framförhållning!??
Fattar ni inte att det är jag som får ta smällen!!

Jag pratar självklart om The Studio:O
Först ska vi vara 4 st..
Mattias har varit assnäll och tagit ledigt från jobbet och ska köra oss!
Sen säger Gabbi att hon inte kan!
Så då får jg säga till hon på The studio att vi bara blir 3..
och för endringar ska man höra av sig SENAST 3 dagar innan!
Och Johanna har tjatat HELA tiden på att hon så gärna vill följa med..
OCh på tisdag kväll ringer amanda och säger att hon inte kan för att hon inte har råd!!
MEN TACK!!
Men då tänker jag att, vad bra!! Då kan Johanna Följa med! Då fixar vi plats till henne!!
NEe.. Då ska hon Jobba!!! Fast jog lovat att försöka fixa plats åt henne!
Men då skriver jag Mail till the Studio och säger att vi bara blir 2..
Och sen igårkväll får jag reda på att alex är sjuk.. Men hon ska med ändå och Johanna Ska följa med!!
Så då skriver jag Mail till The studio igen och frågar om både Mattias och Johanna kan följa med in och kolla!!
Och nu imorse får jag sms av Alex som säger att hon är assjuk och inte kan följa med överhuvudtaget!!
MEN VAD FAAAAN!!
Aja, Johanna kan ju följa med iaf, tänkte jag!!
NEHEEE!!!
Kunde hon inte!!
För då hann hon inte helt plötsligt!!
Men när Alex skulle med! Då hann hon :O
Lite merkligt tycker jag!!

Vad FAN! seriöst!
måste du göra allt med henne??:(
Kunde du inte följa med nu bara för att hon inte skulle med:(
Fattr inte varför du hann med bättre när hon skule med:O?

AJAA!!
Nu får jag iaf ringa och ställa in hela grejen!!
Fast dom har bokat in sminkörer och frisörer och fotografer!!
Och jag kommer säkert få betala avbokningsavgift eller nått:@

ASSÅ JAG BLIR BÅDE SÅ JÄVLA LEDSEN OCH SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!
Här har jag lixom setat och planerat ALLT!!
Mattias har tagit ledigt!
Jag ville vara snälla och bjuda med er på detta!!
Men det var tydligen lite för jobbigt, och dyrt och inte fan vet jag!!:O
Blir seriöst så jävla besviken på allt!!

Här försöker men!
Men nej...
det duger inte!!

men men.. är man sjuk så är man..

Nu ska jag ringa och ställa in detta!!
skiter i allt!!!
Skulle vilja åka ensam..
Men känns så tråkigt på samma gång..
OCh jag kommer bara skämmas när jag kommer  dit för at jag har ändrat mig hela tiden!!
Skulle ju kunna boka en ny tid!
Men vågar inte riskera att det blir samma sak som nu då!

BAJS PÅ ER ALLA!!
Så jäääääääääävla besviken är jag på er!!
Nu ska jag gå och smälla huvudet i väggen och gråta!!
Fuck OFF!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: