editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Studenten

Kategori: Allmänt

Stackars studenterna.. det ska regan idag i örebro..
Men här i vingåker lyser iaf solen:)

Min Älskade Gabb ringde och väckte mig nyss:D
Det var ett bra sätt att vakna på:)
Oh my little bird what have you done?<3
Har ju alltid hatat att prata i tlf men med dig kan jag prata hur länge som helst:P
 känns märlkigt att det är sommarlov nu:O
MEN DET ÄR DET!!!
WOOOOOOW!

Mattias är på någon datautbildningskurs idag i norrköping med jobbet..
Han var så snygg när han åkte imorrse:D
Jag ska till coop och lämna tebax filmen vi lånade igår..
sen ska jag cykla te scorette och kolla om jag hittar några snygga skor:)
sen ska jag sitta och vänta på samtalet från factory outlet:)
Vill te Tunapark också..
Blir väl ikväll eller imorrn tror jag:D

nu ska jag käka frulle:D


Här kommer lite bilder från i måndags:D
Fanny hade en spindel i byxorna:P

Chanto och Emelie solade:) Gud vad varmt det var:)

Medan vi andra satt och mös i skuggan:D

Emma är snygg:O


Johanna är grillmästare:)

Det var gott och det var SOMMAR:D

SKÅL!


Lilla söte elsa kom dit sen också:)


Johannas trosor syntes ju inte igenom LITE:O

Alex hade varit utomlands och flagade LITE på ryggen:O

SnyggAlex<3

Emmas Ärr! Så jävla snyggt! :D

Somliga är blekare än andra!:O

Snackars kråka! hans vinge var av:(

Vem kan det vara som har sån snygg BH?


Kolla humlan:)







Vi åt glss med jordgubbar och fanny hade med sig Vattenmelon<3

Hela klassen har nu sommarlooov! Mysigdag vare<3


snippsnappsnut så var sagan slut!

Kommentarer

  • emmmmmmma säger:

    tack johanna bilden värmde. haha.

    btw, är det så mitt ärr ser ut? ;D

    2009-06-05 | 19:39:41
    Bloggadress: http://snorlok.blogg.se/

Kommentera inlägget här: