editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Solig måndag

Kategori: Allmänt


idag är det den första juni!
GRATTIS FARMOR SOM FYLLER ÅR IDAG<3

eftersom att det är den första juni så betyder det att jag fyller 18 år om 15 dagar!!! :O
WOHOOOOOW!

Asbra dag idag för övrigt..
kort lektion, kör, KRAMPEN PEPPET ! För imorrn är det Krampen!!
tagga !
Jag och Gabbsan ska RÖJA stället!! ;D
sen en slapp idrottslektion i solen:D



Sen åkte jag, emelie, gabbi och Chanto runt på stan i chantos bil..
sen hem te caroline och grilla:D
NICE!

sen hem..
Det var seriöst typ 40 grader i bussen hem!!
ACn var trasig..
fatta sitta still så jävla aslänge i 1ochenhalv timma:O
Asså jag dog typ Flera gånger:S



Pallar inte lägga in alla bilder nu...
tar sån lång tid..
de får komma när de kommer:P


....

Nu kommer nog Mattiashem snart:)
Ska börja med lite matlådor te imorrn!!


TAGGA INFR KRAMPEN!!!!
WOOOOOW!!

GRISAR, GRISAR, GRISAR!

Kommentarer

  • gabbsan säger:

    NÖTT NÖFF NÖFF NÖFF NÖFF NÖFF NFF NÖFF!!!!!!

    TAGGA JÄRNET NU JOHANNAAAAA!

    dagen kommet bli din o min ;))

    2009-06-01 | 22:35:39

Kommentera inlägget här: