editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Please dont leave me!

Kategori: Allmänt


Hallå, Hallå:)
Idag har jag, johan och Mattias vart och hämtat mattias nya bil i Norrköping:)
Så sjuuuukt snygg är den!
Och den är tillochmed snyggare i verkligheten:)

Igår var vi och åt hos johan och camilla:)
Asgott:D
sen åkte vi te sommarstugan med Bubben, Niklas och Rasmus:P
sen åkte vi hem och mös och kollade på film:)

Nu komemr snart Johan, Camilla, Gabbe och Micke (Dicke).
Jag har gjort sillröra (Mammas goda recept) :)
mumms:D

Mattias är nere och fixar lite med bilen!

Ikväll åker vi in te katrineholm så ska jag sova hemma hos Lotta eftersom att jag ska vara ute vid Karsudden imorrn kl 7.00 :D
då blir det jobba te 16.00..
och på tisdagen 7.00-20.00 :P
Nice:P
PENGAAAR!

Nee. nu sa jag steka lite kötbullar tror jag:P
herrå:D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: