editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Önskelista

Kategori: Allmänt

Snart fyller jag 18..
känns så overkligt..
Detta har man ju längtat efter typ hela livet..
Och nu är dagen snart här!
Helt sjukt..
Känns lite överskattat på nått vis..
Har sån ångest över hur jag ska göra med allt..
Bor ju lixom på 3 ställen dessutom..
och mina kompisar bor inte på nått av de 3 ställena..
Bara AMANDA:D
det får bli som det blir..
Fyller på en måndag!
BLÄ!
Men firar med Mormor och mamma och så på Söndagen innan i Fellingsbro.
Pappa vet nog inte ens om att jag fyller så med honom får det bli som det blir..
Sen vill jag åka till BODABORG nångång..
Och ha lite fest här hemma i Vingåker:)
Vore kul som fan:D
Men det är ju så svårt för alla att ta sig hit:/

Aja, allt löser sig förhoppningsvis!

Har inte ens tänkt på vad jag önskar mig.. så är väl på tiden att börja tänka nu:)

Min 18år Önskelista
1. Pengar så att jag kan åka utomlands med min älskade mattias någon gång.
2. Helkroppsmassage, ansiktsmassage, manikyr, spagrej alltså ALLT!
3. Sånt där halsband eller en ring med kvinnan i.. Vet inte vad det heter. Men det är i guld sen är den ett kvinnohuvud i typ elfenben.
4. Ännumer pengar, så att jag kan köpa en kameraväska!
5. sånadär spottliths till hyllan under sängen. (som mattias har lovat att fixa i typ 1 månad, merkligt. man har en pojkvänn som är elektriker men man får aldrig någonting gjort här hemme:P , men det är väl så. Skomakarens barn har trasiga skor)
6. Presentkort på IKEA!
7. Typ Trissloter och sånt! Alla Sorters Lotter! Det är det bästa som finns:D Helst ska det vara vinstlotter.
8. Smink, parfym smycken. sånt kul:)
9. Islandshästutflykt. (Var så himla kul när vi gjorde det för typ 3 år sedan)
10. En Hund! Rotweiler Eller en Schäfer. Annars går det bra med en katt:D
11. Fotoförstoringar.
12. Massa fina saker från Partylite:)
13. Pengar! Så att jag kan klippa mig!
14. Blommor! Jag älskar blommor!
15. Kokbok. med massa roliga recept. :) typ Per Moberg eller Laila på landet/Laila bakar.
16. Pengar så att jag kan köpa en ny bikini och nya bhar och andra fina kläder.
17. En liten bläckfisk som jag kan ha i akvariet:)
18. Pengar så att jag kan gå ut på krogen:)
19. BajaPäron eller någe annat kul. ABSOLUT INTE VODKA!
20. Skulle verkligen vilja flyga luftbalong!
21. Få spela in något i en studio.
22. Att någon människa kan lära mig hur ett muspel fungerar.
23. En extärn Hårddisk eller pengar så att jag kan köpa en!
24. Saker som doftar gott.
25. Jag älskar Godis, chips och goda exotiska frukter.
26. TATUERING!!!!!!
27. Att jag vågade pierca mig i tungan!


Kommer inte på något mer just nu!
Men igentligen behöver jag inte ha något.
Vill bara vara lycklig och få umgås med alla mina kompisar och min underbara pojkvän<3

Kommentarer

  • amanda. säger:

    jag vill komma hem till din mamma på söndagen. :)

    2009-06-03 | 14:17:08
    Bloggadress: http://fisgris.blogg.se/

Kommentera inlägget här: