editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Modell för en dag

Kategori: Allmänt

Nu har jag pratat med Mikki som föreslog mig tilll "The Studio, Modell för en dag".
HAHA!! Tack för bästa födelsedagspresenten!

Det blir då Jag, Gabbi, Alex och Amanda som åker och Mattias förljer med som Chaufför:)
WWWIIIIIEEE!!
Det är den 18/6 (alltså om typ 1 vecka) kl 15.30 på Stureplan i Sthlm.
Och det håller på i ca 3-4 timmar..
De fixar smink, hår och allt..
Och sen blir vi fotade av riktiga fotografer ca 60 bilder var...
Bilderna får man köpa om man vill men de är svindyra..:P
Annars så är allt HELT gratis!!

Fyyy faaaan vad kul det ska bli!!!
TACK, TACK, TACK Mikki:D

Nu ska jag äta frulle.. sen ska jag ta bussen in te Katrineholm:)
Har inget bättre för mig..
Och jag känner att mitt sommarlov inte har börjat speciellt bra.:(
FAAN!!
Gabbi och jag ska cutta tesammans! eller hur?

Frågade Lotta om hon ville gå på stan med mig:)
Men Hon skulle börja jobba igen efter att ha varit hemma i typ 1 år måste det vär bli.. hehe..
Kul för henne verkligen:)
Lycka till:)


Planerar inför 18års festen också..
MAttias är jättebra på att komma med ideer till det..
Seriöst asså!!
HAHA!
Tack älsko!


nee nu ska jag kila..
Pöss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: