editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

KRAMPEN 09

Kategori: Allmänt

VI VAAAAAAAAAAAAAAAAANN!

Risbergska skolan vs karolinska skolan
Vi VAAAANN!!
Fan vad vi är bra!
FUCK KAROLINSKA!



Hemma nu iaf efter en regnug utomhusdag!
Kom pecis ut ur en skön härlig lång varm dusch:D
ska lägga mig i sängen och mysa med en bok:)
Har snart läst ut Emma, Mias dotter..
dålig hela första halvan av boken.. nu börjar den dras mot sitt slut och är riktigt bra:D


Hittade för övrigt 200 spänn idag! ;D
jag som aldrig brukar hitta pengar..

JAg åkte med chanto upp på stan i hennes bil..

så stannade vi för ett rödljus..

och utenför mitt fönster på marken ser jag en hundring.. precis när jag ska öppna dörren och ta upp den slår det om te grönt..

Men Chanto parkerar en bitifrån så jag sprang tebax.

Och den låg kvar!

och när jag tar upp den ser jag att det är 2 st hundringar..
så jag gav den ena te Chanto som tack för skjutsen och så:P

NICE:)


Nu ska jag lägga mig och mysa i min ensamhet..
är så trött och frusen!!
har varit en regnig dag<3
Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: