editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Gröna blad

Kategori: Allmänt


Johanna Appel är så otroligt underbar!

Så Himla glad att jag har en sån som du!
Du bryr dig och jag förstår att du verkligen finns där!
vilken tid på dynet det än är!
Grät mig till sömns igår med tanke på alla underbart vackra vänner jag har chansen att ha!
Ni är fanimej bäst allihopp!
Och på Måndag blir det PPPPPPARTY! :D
Älskar er tjejer<3

Igår Shoppade jag!
Uch! Jag är en dålig människa!
Jag har verkligen inte råd med detta!
Varför gör jag det!!
Det bli alltid på det här viset..:O
Jag har inget att göra, så jag shoppar..
uch, detta är en dålig vana som jag måste bli av med innan jag får vara med i Lyxfällan.
Och det vill man ju inte!!


Äntligen hittade jag en snygg sommarjaka! - 299:- Åhlens
Sedan köpte jag något som jag verkligen hade lovat mig själv att ALDRIG sätta på mig!!
Ett par HaremByxor:O HAAHA!!
men de var faktiskt fett snygga:D
köpte även ett par jeansleggins och en snygg assoft svart tjöja:D
Tack och hej leverpastej så var jag en fattig tjej!
Jag har ju alltid sagt att jag Abslout inte vill byta mobil!
Iaf inte bara för att min är gammal!
Jag vill liksom hitta den "rätte". & Jag har gjort det nu.
Det är bara ett problem!
Emma har en sån, Emelie har en sån & Nu har även Sandra en sån..
Faan!
Men jag är verkligen förälskad:/
Den ända mobil som verkligen har fått mig på andra tankar när det gäller att byta mobil..
Om jag nu ska köpa en ny så ska det vara den!
Men det känns så tråkigt..
Känner mig som världens bajtare:/
faan!!
Vad tycker ni?


AsGott..
Vanligt vatten med Hallon!! Underbart gott:)

Em humla var och hälsade på oss:D

Kolla vad stor och fin min tomatplanta har blivit:)




Idag ska jag och Mattias åka och storhandla.
Ska handla inför måndag när jag ska ha PAAAARTYYYYYYY!!
WOOOOHOOOOW!
Så nu ska jag städa hela dagen..

För imorrn åker jag te Örebro och träffar Gabbsan några timmar:)
Sen åker jag med Mamma hem till Fellingsbro..
Så ska vi gå på Viktors Skolavslutning:)
Han slutar ju 9:an.
Och jag har ju vart med och valt kläder. så måste ju se hur han ser ut:)
Sen på Fredagen ska jag kanske följa med Amanda te Linde och Kolla på Sofie som tar Studenten!:D
sen på Kvällen kommer min älskade mattias..
Sen på Lördagen vet jag inte vad vi hittar på..
Och på Söndagen Firar vi min Födelsedag!
Först hos Mamma. sen hos Pappa.. och på Kvällen åker vi hem igen:)
Sen på Måndagen kommer Mamma hit:)
För hon har tagit ledigt den dagen bara för att "Man fyller bara 18 en gång" som hon säger..
Så hon kommer hem hit till Vingåker så ska vi gå ut och äta och fika någonstanns..
OCh så kanske hon hjälper mig lite med maten..
Sen åker hon hem!
För klockan 16.00 kommer alla mina Girls!
Och då ska vi Festa heeeela Natten:D
och på morgonen/dagen efter så åker mina Girls hem..
Sen på Tisdagen kommer familjen Lundin och fikar!
Sen på Onsdagen (om dom kan, har inte pratat med dem än) Så kommer johan och Camilla upp och fikar..

nee. nu måste jag gå oh städa..
Nu vet ni hur mitt liv ser ut en vecka framöver:D
Hejsvejs<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: