editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

E-Tuna

Kategori: Allmänt

-har shoppat idag i Tunapark:D
Nice:)
Min Mattias är bäst i världen!
hittade inget av det jag åkte för att köpa men jag köpte 1 par byxor och 2 tröjor istället:P

Nu har jag och Mattias myskväll..
Fattar inte varför han inte går ut och festar och är i Öltältet..
Men men..
Han vill inte:/
Han vill vara med mig:D
JAG ÄLSKAR MATTIAS:D
<3

Detta shoppade jag idag:D

Äntligen lyckades jag köpa en tröja som tillochmed Mattias tyckte var snygg:)


Jag är försälskad i denna tröja:D

Köpte en Rosa fin klänning också som jag kanske ska ha på Mattias mormors bröllop och den duger:/

Jag måste klippa mig!


Mina sommarbyxor:)

Nu har mattias och jag myspys kväll .. och då ser vi ur så här:)
OCH JAG LOVAR!
det är inte bajs!
Det choklad:P


HEEEEJDÅ:D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: