editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Doris<3

Kategori: Allmänt

Nu har jag varit in te Previa:)

var tvungen att ta både blodprov och kissprov:O
Uch..
Hon sa att hjon var jättebra på att ta blodprov..
För jag är ju så jävla spruträdd. för förut när jag bröt benet skulle jag ta 3 rör.. och de fick sticka om mig flera ggr:/
men sen fick jag ju ta 1 spruta i magen om dagen i 2 veckor.. så trodde inte jag skulle vara så rädd som jag var nu..
Men hon sa iaf att hon jobbat där i 8 år och hon hade bara varit tvungen att sticka någon 2 gånger 5 gånger!!

Men självklart så missar hon mitt kärl så jag får ta spruta 2 gånger:(
Fyy fan:S

Sen fick jag göra kissprov!
Och då stod hon och KOLLADE PÅ:O
FYY FAAAAN VAD PINSAMT!! :O
 

nåväl..
Nu är det över:O


Detta är Världens finaste och sötaste råtta:D
Den fick jag i födelsedagspresent av Emma och Gabbi:)
Hon heter Doris:)

Jag och Mattias var till djuraffären nyss:)
Jag köpte en planch till akvariet som kostade 113:- FYY FAAN VAD DYRT:O och den var inte ens snygg:O
sen köpte jag en leksak och lite godig och grejor till Doris:D
ÅÅHH!!
vad hon är söööt<3<3<3<3


Snart kommer Johan, Camilla, Jossan och Gabriell hit:)
De ska bjuda på Pizza. sen blir de tårta:D

Wiiee!!
Sen imorrn blir det
Modell för en dag!!
STHLM Here I come

Puss på min Råtta:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: