editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

3 jobb?

Kategori: Allmänt

Lotta ringde typ nyss:)
Hon har fixat så jag Kanske kan få jobb på Karsudden:)
En psykanstallt för sveriges mest psykade och farligaste brottslingar!
Roligt va:D

De skulle kolla upp mitt brottsregister och sen ska jag få göra drogtest..
Hoppas inte min haschrökning visas på testet:P
haha..
Aja,,
Men då blir jag timmanställd där..
Sen är jag timmanställt på Vingåker factory outlet.
Och sen är jag anställd på CoopForum:D
Snälla låt få lite pengar tills i sommar åtminstone:D
Nu är det bara att sitta och vänta på att folk ska bli sjuka så jag kan jobba i stället för dom:)

Aja... Nu går snart Bussen te Örebro..
Då möter Gabbi mig vid bussen kl 11:D
Då ska jag dra med henne te Åhlens för jag måste kolla fall en klänning finns där som är typ den vackraste jag sett men som inte fanns i min storlek i katrineholm..
Sen måste jag köpa en ny almernacka.. Min går slut nu i juli:D
haha..
Sen tar jag bussen ut te coop 13.44.. så åker jag med mamma hem te Fellan:D



Aja..!
Puss puss på er alla:D <3

Kommentarer

  • gabriella säger:

    SNYGGASTE EVER!<3

    2009-06-12 | 17:12:28

Kommentera inlägget här: