editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

11 juni

Kategori: Allmänt

Har nyss kommit hem från Viktors Skolavslutning:)
Bilder kommer sen!

Chefen ringde från Karsudden idag med:)
Ska på intuduktion typ v 26. Och ta drog test och sånt:)
Så nu har jag 3 jobb:)
nice:)

Och funderar på att söka ett jobb som fotograf inom Fn också:)
Jag och Micke ska kolla närmre på det i morrn:)
Skulle vara as kul..
Ta Lite action bilder utomlands!

Ska ner till Pizzan med Amanda och Linus sen:)
Trevligt!
Sen ska jag ha lite myskväll för mig själv här:)
för mamma och micke ska på Trav..
SKönt att vara lite ensam.. är endå så trött:)

Tack Gabbsan för en bra dag på stan:)
Puss på dig!

Herrå:D <3


Saknar min lilla Kisse:/ <3

Kommentarer

  • Elin Härling säger:

    Men Johanna om du saknar din kisse, så är det bara att komma hit och hämta en om några veckor så där...



    Grattis i förskott!!



    2009-06-14 | 18:20:34
    Bloggadress: http://www.harling.panatet.se

Kommentera inlägget här: