editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

10.000

Kategori: Allmänt

Fick 10.000 av pappa idag för att jag fyller 18 år..:O
Det är ju tamefan heelt sjuukt:O
Nog för att jag fick en gammal söt bil av mamma!
Men lixom TIO TUSEN!!!
Vad fan ska man göra med de pengarna lixom:O
Fick även 200 av farmor och 200 av Faster Kristina:D
Tack, Tack, Tack.:D
och imorrn firas jag hemma hos Mamma:D
Tack Pappa och stina för God mat och God tårta:D
Nu ska jag anmäla dem te Sveriges fulaste hem!

HIHI:D

Och Hoppas verkligen verkligen INTE att Gabbi och Emma har köpt något som har med mina Fobier att göra!
För då är verkligen min födelsedag förstörd.
Förlåt tjejer men det är verkligen så:(
<3<3<3<3

Kommentarer

  • emmmmmmma säger:

    du är ju helt störd, TIOTUSEN!??!

    fyyyyfan tur att du bjuder på en resa nu då

    mohahaha. och johanna du kommer alltid älska mig och gabbii :)

    2009-06-13 | 21:27:52
    Bloggadress: http://snorlok.blogg.se/
  • Stina säger:

    Mmm tentusen, vad gör man för dom? har du planerat nåt? Ha det gott, kram Stina<3

    2009-06-20 | 17:01:53

Kommentera inlägget här: