editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

1 vecka kvar

Kategori: Allmänt

Nu är det bara 1 vecka kvar.
Sen är jag 18ÅR :D
Dagen kommer bli bäst och den ska firas med mina bebisar! :D <3


Jag är trött på det här vädret nu!
Man blir inte taggad på nånting när det är såhär mulet och skit!
har tvättid idag med mellan 14.00-21.00 och måste verkligen tvättta!
Fan vad tvätt vi har!
så jag kan ju inte direkt åka hemifrån..

Imorrn ska jag iaf leka med VärldensBästa Gabriella:D
WIIE! :D

Nu ska jag äta frulle..
Sen ska jag nog ut och gå en sväng..
Herrå!<3


Här kommer bilderna från igår när vi var hem te schön och grillade:D

Först åkte vi och lånade Johan och Camillas hyrbil..
Deras är sönderkrockad totalt:P


Vi höll på lite och gjorde rent poolen:D

Ylva är så underbart sööt!

Rasmus jagade livet ur Ylva:p

Vattenläcka:O

Rasse posar lite:P

I<3U

Ylva ville bada lite:p

Trotts att det bara var 11C* i poolen så skulle självklart galningen Mange bada:O


Jag kan ju säga så mkt som att - Han Led! :O

Haha!! fy fan! Jag frös typ ihäl fast jag bara stod bredvid och kollade på:O

Nice Ass

Du e det finaste jag vet!

sen skulle de ta ned ett getingbo som satt vid taket!



Bubbbaaah!

Mange

Niklas och Ylva;)

Biff



Hamburgergrillning sen:)


Tack tack för en trevlig dag:D<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: