editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Världens mest långsamma kolapps

Kategori: Allmänt

slösar jag bort min tid?
slösar vi bort våra liv.
en tonårings drömmar kan vara allt för stora.
men dinna är pyttesmå och jag är inte ens medräknad.
orkar inte..
och det är inte för att du åkte ikväll.
absolut inte...
men svara mig varför du blir så himla besviken på att du inte kan följa med på deras semester?
min då? din och min?
då är ju nått fel..
när du inte vill göra nått med mig på hela sommaren:(
det är inte såhär jag vill leva..
inte just nu..
jag har tvättat, städat, diskat, lagat mat, putsatfönster, shoppat till dig..
när jag kommer hem så är alla blommor döda, tvätten är fortfarande utspridd(kunde du inte plockat ihop den åtminstone, eller sorterat den som jag ALLTID gjort), och inte kunde du heller änns plocka ur diskstället.. inte bädda sängen..
du bara säger att du ska dra ut med dina kompisar.. och det blir ju JÄTTESENT, och jag ska ju jobba imorrn och på söndag..
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

har haft världens trevligaste dag i Örebro med Eira..
och har träffat så himla mkt folk:)
saknar alla..
Gud vad jag inser nu vad jag har gått miste om!!
alla gamla vänner...
vad fan har jag gjort!
varför blev de såhär?
det är enbart mitt fel..
att jag träffar nån av mina vänner typ 1 ggn i månaden!
det är bara mitt fel!!
och jag hatar verkligen mig själv för det!!
att komma till Örebro och träffa alla är som att komma hem!

detta är också mitt hem..
men vad fan är ett hem där man inte känner någon, och där man inte har en enda vän?
kan inte själv förstå hur jag har orkat i över 1 år:/

men det är svårt för dig att förstå..
för du har aldrig behövt offra..
aldrig mer än att behövt köra till mig ibland.. och bara det hatar du och tycker är för mkt begärt..
jag vill inte leva med nån som vägrar att förstå att det är svårt för mig..
Jag vet jag har valt allt själv..
ALLT HAR ALLTID VARIT UPP TILL MIG!

det känns bara som om vi går om varandra..
inte som förr..
vi gjorde så roliga saker..
men nu..
visst vi gör saker.
men du känns så frånvarande..
Kanske är jag det även jag..
men jag försöker..
varför säger vi inget??

Världens mest långsamma kolapps:(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: