editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sjörövarfabbe

Kategori: Allmänt

Denna bild kan jag garva i timmar åt! Johanna ser ut som en dväg:O

Igår var jag och mattias i sommarstugan igen!
idag har jag solat på balkongen.
sen var jag och mattias på bio.
Ice age 3.
Den var riktigt bra!
men inte lika bra som de 2 första!

sen åkte vi en sväng te Djulö och doppade fötterna i sjön:)
sen åkte vi te Willys..
sen nu kollar vi på Pippi på de sju haven och har ätit lite sill och potatis:D

Mitt hembakta bröd blev hur gott som helst.
ska göra en ny laddning imorrn tror jag:)

Gjorde soppa idag!
Så jävlans god!
Ha aldrig gjort soppa förut förutom sån med pulver..
men denna blev KANON!! :D

imorrn ska jag göra grekik sallad och baka kakor:D
och sola på balkongen såklart:P

på Fredag ska jag troligtvis leka med Eira:D
sen blir det jobba på Karsudden lördag 07-20, söndag 07-20 & Tisdag 07-20:)

Nu ska jag mysa med älsklingen!
Har föresten fått mitt kort på kort som jag beställt:)
denna bild blev det...
riktigt fint:)


herrå:D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: