editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

räkmacka

Kategori: Allmänt

var med amanda igårkväll och kollade på Baksmällan.. Den var bra men inte lika bra som när Alex berättade:P


idag är det söndag..
fick mig en slummer inatt iaf..

så svårt att sova ensam efter 1 år konstantsovande med dig. och 1 år innan..
ensamheten och tystnaden tar mitt liv..

idag åker familjen Lundin hem från deras semester..
saknar dem så..
vill helst av allt åka och träffa dem.
uch vad jag hatar det här!

saknar evelina och sandra..
& LOTTA! :(


idag ska jag nog åka någonstanns med Annelie och mamma där man köper typ Räkmackor:) Mumms:)

Nu ska jag äta frulle.. <3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Vännen det är bara att du kommer hit. Och imorgon ringer du Ove och säger att du vill jobba asmycket : ). Sitt inte och deppa ensam då tänker du bara. Kram

    2009-07-26 | 15:53:39

Kommentera inlägget här: