editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

promenad

Kategori: Allmänt

kom precis ut ur en lång välförtjänt dusch.
promenerade idag igen..
en ännu längre promenix än förra gången.. Går så jävla snabbt så när jag kom hem var jag så röd och svettig att det såg ut som jag hade sprungit 1 mil:O
så skönt att ränsa tankarna.. försöker att inte tänka på dig, men det är omöjligt..

har 3 blåser på min häl. från 2 par olika skor:/ AJ!

så sjukt varmt ute:)
Det är bra när man ska på poolparty:)

Nu ska jag laga mat till mig och Kalle:)
sen ska jag ner och handla tills ikväll. vi ska ju grilla.. :)
Sen blir det göra iordning sig..
Packa..
dra te Örebro.
Träffa Eira och ta bussen te Gabbi!!
Sen blir det FEEEEEEEEEEEEST Hela jävla fucking natten lååååååång!
WIIIEE!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: