editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

ÖLAND

Kategori: Allmänt



Öland Here I Come!
Har okat tågbiljett te Kalmar nu:)
Har pratat med Isabell! så hon ska jobba den dagen jag skulle jobbat om hon inte byter bort den..
Så på Måndag (om en vecka) bär det iväg! :D
Till sommar och Sol och världens vackraste strand! Böda Sand!

Jag fattar inte hur jag kunde säga att jag inte ville med.. :/ Har ju trots allt varit där i 2 veckor varkje år så långt tillbaka jag kan minnas!
Men nu jobbar jag imorrn (kanske nå mer) sen hela helgen + fest på lördagen hos Andy och Malin. sen bär det iväg! :D

Mattias (som inte skulle ha någon semester alls iår) Kom då på att han också ville åka till Öland..
:)
Så han kanske skulle åka ner fredag - Söndag.. Känns lite onödigt kanske!
Men han gör som han vill!
Och det var ju trots allt där vi möttes:D
då firar vi 2 år sedan vi Möttes!!:D
<3
den 19/7 - 07



Nu ska jag göra mig iordning.
Ska ha min nya vita klänning på mig!
Mattias har bjudit ut mig på Bio..
sen ska vi äta på Nobels efteråt:)
hihi^^

Jag vet inte. kanske inser han att jag verkligen menar allvar!

Fortsätter det såhär.
med allt tjaffs.
då håller inte VI!



Nu ska jag göra mig iordning det sista..
Hejdå<3

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Vill bara säga att en personal tidigare på karsudden åkte därifrån när han bloggade om sin arbetsplats! vore jag du skulle jag ta bort det om mitt jobb snabbt! ha en trevlig kväll tillsammans

    2009-07-06 | 16:43:58

Kommentera inlägget här: