editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

obeskrivlig.

Kategori: Allmänt


Känslan är obeskrivlig.
lider av ångest varje sekund.
att se dig gör ont.
men ändå vet jag att det är just Du som kan läka mig.
läka såren i mig.
att se dem gör mig ont.
men de är så lyckliga.
förstår inte riktigt.
och de får mig att känna mig lycklig en sekund.
sedan tillbaka.
tillbaka till det vanliga.
Ångesten.
den fruktansvärde känslan i magen.
tårarna som fyller mina ögon.
Men jag tänker inte låta dem falla.
De har fallit klart nu.
Det är slut.
Måste vara slut på tårar.
Kan inte förlora mer vätska.
Det är slut på det.
Jag kan bli lycklig.
Du kommer ångra sig.
Jag har redan ångrat mig.
För att jag gjorde så mot dig.
Men du förstår inte.
vad som fick mig att förstå är en hemlighet.
men jag ska berätta den.
så att du förstår.
Ångesten är här.
Ständigt plågar den mig.
Oroar mig.
men lyckan smyger sig in.
när jag ser dem.
hör dem.
kommer sakna alla!
för jag har aldrig varit så lycklig..
jag har aldrig varit så älskad.
men heller aldrig så ensam.
Det hjälper att skriva.
Jag vet att du hatar det.
att jag sriver om dig så hela världen kan läsa.
Men det hjälper för mig.
Du väljer att stänga inne dina känslor.
Jag kan inte det.
Nu kommer de.
de jag hatar mest av allt.
Tårarna.
Men jag vet att jag ska klara det.
Jag är stark.
innerst inne är jag stark.
Men för dig är jag svag.
Jag har alltid känt mig svag.
Ensam är inte stark.
så är det bara..
Jag har aldrig varit så Älskad.
Inte heller så ensam.
Jag kommer aldrig glöma.
Aldrig sluta Älska.
Aldrig.
Känslan är obeskrivlig.
äter upp mig innifrån.
Aldrig.
Aldrig!
















aldrig!

Kommentarer

  • eeeeeyyyyyyyyyyyyyye of a tiger säger:

    konstigt att du inte äter upp dig själv

    2009-07-27 | 15:39:52

Kommentera inlägget här: