editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Nu vet jag!

Kategori: Allmänt

då har man hämtat de sista grejorna hos mattias då. men lyckades ändå inte få med ena badrumsskåpet som är så himla fint..
får ta det nånannan gång:/
Fattar inte vad du har för anledning att vara arg på mig för?:O
du behöver inte bete dig som ett svin bara för att du just för tillfället råkar vara ett:/

Sitter hemma hos Lotta nu.. <3
känner mig som hemma här! Faktiskt.. men ändå så långt ifrån verkligheten.

har fått räddat 4 ungar som satt fast i en garderob:P hahah!
Och kollat på teater:)

nu ska jag gå och dricka lite vatten..
typ det enda jag får i mig..
Fick i mig lite av mammas mat förut:)
går bra vissa stunder..
men man får ju inte direkt jämna matvanor:/



ska bara än en gång tillägga att det känns så fruktansvärt skönt att veta att allt dettainte beror på mig..
Tror jag börjar inse det nu..
men det går i vågor:/
så svårt att inse sanningen.
Du var den snällaste männiksan jag träffat.
Har aldrig någonsin trott att det fanns en sådanhär sida av dig:/

men nu vet jag..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: