editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

mördare

Kategori: Allmänt

-Du! nu tycker jag att du ska ligga jävligt lågt! Det finns tillochmed dom som mördar sig själva!

Följ strömmen, det regar. Följ den. Gör dig inte märkvärdig. då märks du och det är då folk snakcar skit. men gör dig inte för omärkvärdig heller! För då snackar folk skit om att du är märkvärdig för att du är så omärkvärdig...


Den dagen kan komma då min kropp ligger vit på ett vitt lakan på ett sjukhus och läkaren fastställer att min hjärna inte fungerar, Ge då mina ögon till en man som aldrig sett en soluppgång eller kärleken i en människas ögon. Ge då mitt hjärta till någon vars eget hjärta bara gett henne ändlösa dagar av smärta. Ge mitt blod till någon tonåring som drogs fram ur bilvraket så han kan uppleva och se sina barn leka. Ge mina njurar till en människa vars liv vecka efter vecka varit beroende av en maskin. Ta mina ben, varje muskelfiber och nerv ur min kropp och finn en metod som gör det möjligt för ett invalidiserat barn att gå. Utforska varje skrymsel, ta mina celler om de behövs så en pojke kan hejja på sitt favoritlag och en döv flicka få höra regnet smattra. Bränn det som blir kvar av mig och sprid askan i vinden. Om ni måste begrava n¨ågot, begrav något, begrav då mina misstag, mina fel, svagheter och mina fördommar.

Det sägs att ensam är stark...
menas det då att man är stark psykiskt eller fysiskt?
det finns många mäniskor som är jävligt starka fysiskt men ändå tar sitt liv..
föresten. omett gäng går på en ensam person så är det väl klart att den ensamma blir nedslagen.. eller hur? nej, det där med att ensam är stark är ju bara bullshit.

-hoppa då förihelvete!
- HAHA! hon vågar inte. hon är lika skraj som vanligt!
-hahhaa.
-Hon vågar inte!
Tillslut hoppar hon. Hon hoppar för att bevisa att hon inte är den där lilla fega tjejen som alla tror att hon är.
hon hoppar för att visa dom!
Bevisa att hon är NÅGON.
men hon är inget annat än jävligt DÖD!


Stå på dig! För annars står någon annan på Dig!

Det fina med livet beror inte på hur glad Du är. Men däremot på hur glada andra är på grund av Dig!

om jag ock vandra i dödsskuggans dal, fruktar jag inte ty du är med mig.

Det är ett perfekt väder för att gå och dränka sig i en vattenpöl! :(

Jag begär inte att alla sk falla för mig. Bara snubbla lite! ;)

vet du hur söt du ärnär du ler? att jag smygtittar på dig när ingen ser? vet du att jag älskar att höra ditt skratt? att jag drömmer om dig varje natt? vet du hur ofta jag tänker på dig? att du med glädje fyller hela mig? vet du hur söt du är när du är sur och tvär? att det är dig jag håller kär? Vet du att jag tycker om ditt sätt att gå? Att jag önskar att det vore vi två.! vet du att du helar hela mig? Vet du att jag tycker om dig?

Denna dikt som kommer nu skrev jag till Mattias!

Vet du om att du är himel och hav.
att du är hjärta och lungor i ett nyfött barn.
att du är den vackraste blomman på en blomstrande äng.
att du är ängeln som räddade mig.
vet du om att du betyder mer än luft och att jag behöver dig lika mycket som jag behöver syre.
vet du om hur mycket du betyder för mig även fast dessa ord inte kan beskriva det.
Jag älskar dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: