editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

krig

Kategori: Allmänt

Fri som en fågel, fri som en fågel, och då är det som att det ropar kom i mitt galna luffare blod..
kom bara att tänka på den låten..

Solen skiner här. men inom mig är det världens storm.
snart börjar det nog att regna ute också..
funderar på att springa ut och ställa mig i regnet.. då ser ingen att man gråter..

så jävla sjukt jobbigt nu..
har iaf fått i mig ett halvt glas multivitamdryck nu på morgonen..
nå mer lär det nog inte bli..

får knappt i mig vatten längre:(

detta håller inte..
Och har inte hittat nån att spendera denna dag med.

Tack Lotta än en gång för att du finns!
Men ändå så är jag så sjukt förvirrad!

Hur länge står man ut med Ovissheten?
Att man vet att du vill, men ändå inte vågar satsa allt på ett kort.

vem är det som är starkast.. du eller jag?
För mig är det du. som vågar stå på dig..

nu ska jag gräva ner mig djupt i sängen igen..
hejdå<3

Och jag älskar dig så det gör ont!<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: