editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

deep

Kategori: Allmänt

djupt inom mig känner jag någonslags ro.
ett lugn.
Men det är Djupt! långt, långt in!
efter det Malin skrev!
det var ju tur att jag inte hann gifta mig och få barn..
Men som sagt..
jag tänker inte hata dig.
Tänker bara inte tycka om dig på ett tag..
För så som du gjort är oförlåtligt..
och djupt inom mig känenr jag en lättnad..
en lättnad som säger att "vad glad jag är att det inte var mig det var fel på".

Nu blir det god mat som mamma lagat:)
sen ska jag övningsköra te katrineholm och bo hemma hos Lotta ett tag:)
sjönt..då kommer jag inte sitta ensam så mkt:)
Sen får jag förhoppningsvis jobba lite:)

Puss på er alla!
Tack för alla fina komentarer!
tack för att ni bryr er! <3

Kommentarer

  • issa säger:

    Hej

    Som ursäkt till mina läsare för att jag uppdaterat dåligt den senaste tiden startar jag en tävling där alla har lika stor chans att vinna 2 valfria parymer.

    Allt man behöver göra är att skriva vilka man skulle vilja vinna i en kommentar i min blogg (Viktigt att kommentaren skrivs i tävlingsinlägget annars är man inte med i utlottningen) och sen kopiera en bild och lägga in i sin egen blogg, mycket enkelt!

    Vill du vinna?! Klart du vill!

    Klicka in hos mej och anmäl dej då =)

    Lycka till // stuumpan

    2009-07-29 | 14:37:40
    Bloggadress: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: