editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Dalton

Kategori: Allmänt


Denna katt har min mamma och Micke köpt:)
Världens söööötaste kisse! :D



Är så taggad på att åka till Öland:(
Fan trött på att mitt sist sommarlov bara rinner av mig..
har fan inte gjort ett skit!
badat 1 gång:O
och snart börjar fuckingskolan:(
Detta är piss!!
och mattias ska ju ändå jobba v28-31 :(
fyy faaaan:(

så jag har kollat upp alla möjliga tåg!
hittade ett asbra till Kalmar för bara 273:-
Ska fan åka!
Men nu såg jag att jag lovat att jobba åt Isabell:( den 16:de.. det var det måndagen den 13:de jag tänkte åka och åka hem på söndan...
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!
Snälla kan nån jobba åt mig då?? :(
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS
Denna sommar är menad till att Misslyckas och bli den sämsta sommaren i hela mitt liv:(

Orkar inte!
Nu ska jag gå och dränka mig i en av de alla förbannade tusen vattenpölar:( 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: