editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

book

Kategori: Allmänt

har köpt en bok nu.. ska börja skriva igen.
sägs ju att man bara gör det under tiden man mår dåligt!
Är nog vad jag behöver.. nu...
varför kan du inte avara ärlig mot mig?

Mamma har tagit ledigt från jobbet imorrn..
ska hjälpa mig komma iordning här..
för jag bryter ihop så fort jag ser alla saker... :/

sen åker jag troligtvis hem till Lotta och bor där över helgen och så..
ska försöka jobba..
har försökt fått tag på Ove idag.. men det var omöjligt..
saknar jobbet så mkt:/

Ska kanske få träffa en viss person också för första ggn..:)
Har längtat.. Tack för att du finns här. trots att jag varit ett svin mot dig!


har fått i mig lite att äta idag:)
skulle gått ut och gått också..
men har inga krafter till det..

nu ska jag kolla film..
hejdå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: