editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Vinter

Kategori: Allmänt


Så Kallt och Halt ute nu så jag tror jag ska gå i Ide faktiskt,..
Och det finns tydligen fler som vill att jag ska stanna inne..
Fick nyss samma sms samtidigt av olika personer :
- Håll dig inne så mycket som möjligt för idag kör Scan runt och samlar in dom värsta svinen inför julen;) ville bara varna dig! vill ju inte ha ditt arsel på matbordet! :)

tack flickor! ni är ju bara för gulligt;)
( Älskar verkligen kedjesms Btw . . NOT! )

Blir galen på dessa bussar som aldrig går som jag vill:O
Och det blir ju inte bättre av att de håller på att Bygga om vägarna på hela jävla stan:O
Kan dom lägga pengarna på annat eller?:O


Hade en intressant diskution med George idag:D
HAHA!
Han är sååå sööööööt! <3
kom iaf fram till att han är världens bästa poet.
Och att jag ÄLSKAR klyschor!

hihi^^

Alex var så otroligt söt idag så jag var tvungen att få henne med på en bild;)


Från och med nu ska jag verkligen bara umgås med folk som jag tycker om. och som tycker om mig tillbaka.
Sånna som Är de bästa av vänner.
Och som gör mig glad och får mig att må bra!
Och tro mig!
Jag har massa såna vänner!
De är fanimej bäst i Världen:D

Åh, jag är så lycklig lottad som har er! <3
Nu kommer min Älskade johanna Och Petra hit snart och hämtar upp mig:D
Du ska det storhandlas:D



sjukt roligt!

Puss och adjö:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: