editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

V.I.F

Kategori: Allmänt

Idag är en sådan dag när jag bara vill ligga kvar i sängen och aldrig gå upp..Dra täcket över huvudet och Krypa långt långt ner under det.
Bort från kyla, och alla orättvisor här i världen.

är så hemskt så jag gråter.
pallar inte nått..
Tack johanna för att du finns!
Och en viss person gjorde ju inte direkt saken bättre igår..
Asså palla med dig? ÖH neeej! :O
Hur fan orkar du?


Åh, är så irriterad och ledsen på allt just nu..
Men men...
Även det ska väl gå över antar jag..
känns hemskt. men sanningen är ju den att livet rullar på ändå:S
Konstigt nog..

Och för att jag ska ha råd att leva måste jag jobba..
Så det är bara att pallra sig iväg till jobbet..
sluter 22.15 idag..

härligt..
hejdå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: