editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Tänd ett ljus

Kategori: Allmänt

Jag vet att min blogg verkligen är SÄMST nu på sista tiden!
MEn har så otroligt mkt att stå i..
Helt sjukt mkt på jobbet nu inför Jul!
Fattar inte hur människor handlar så mkt:O




:D

Kom hem typ nyss och har lagat Supergod mat..
Lever ju på typ nudlar i veckorna.. så jag lyxade till det lite nu:D
Couscoussallad med Kyckling och rostad vitlök!
Otroligt gott:D

Jag väntar besök..
Johanna ska komma och leka med mig:)
Och Chanto ska komma också:D

Sen imorrn blir det jobb igen.
12-21.
samma tid på måndag och tisdag.
Och på Onsdag jobbar jag 09.00-18.00..
Sen blir det minsann 4 dagars julledigt..
kul att man fick njuta av sitt jullov lixom:S
Men men..
Sånt är livet..
Finns dem som har det värre:D:D

Jag ÄLSKAR snö!! :D
ÅÅHH!!!
vad jag älskar snö!

Btw..
hörs senare!
puss! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: