editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sveriges fulaste hem

Kategori: Allmänt


Nu börjar det kännas!
Älskar detta härliga väder!
Kallt och fin frost som får världen att glittra i solens sken!
Åh! vad jag tycker om vintern när det är såhär fint väder:)

Kom nyss hem från en liten promenad i solskenet.
Solen gör en att må så bra:D
Har ätit på Saigon idag med Alex och Johanna:D Puss pch gull!
Fick även ett extremt intressant samtal idag från Tv3 !
Minns ni att jag la ut bilder för länge sen på "sveriges fulaste hem".
Förstår om ni inte gör det.. För det var så länge sen att jag knappt inte minns det själv..
Det var iaf för flera månader sedan som jag anmälde min Pappa till Design Simon & Tomas  - Sveriges fulaste Hem. Och nu ringde en kvinna därifrån och sa att vi var en av de utvalda.. Det var inte riktigt klart än eftersom att de ringer upp flera intressanta nu.. Men det är bara att vänta och se..

Här kommer lite bilder som jag skickade in iaf:D


Tror det får räcka så.
HAHA! Jag hoppas det kommer med så att de får lite ordning på skiten;D
HAHA! XD
Vad tycker ni?
Är det Sveriges fulaste hem?

Jag sitter iaf i min fina lilla lägenhet just nu:D
Och är så stolt Över min lilla Johanna som ska iväg och träna!
Och jag tänker stötta henne!
För vad man än gör är iaf bättre än att bara sitta på sitt feta arsel och tänka att "ingenting funkar" . Johanna är duktig hon:D

Och idag var både hon och jag extremt lodis :S
så jag säger som henne :
-Jag tycker fan synd om folk jag möter på stan att de behöver se mig såhär ful..
XD
hahaha!! Hon är allt bra hon..

Nu ska jag öva på min låt som jag ska sjunga på föreställningen 14-16/12 som jag fick text och sånt på idag.
Fan . Den är så sjuukt svår!
Jonny valde ut den.
Det ska nog funka!
Bara att öva! den låter inte så svår. men försök att sjunga den?
HAHA!. den är klurig ..


Ikväll kommer Pontus och sover över iaf..
Göttans.



Och jag måste lista upp lite grejer som jag måste inköpa eller få gjort när nästa lön kommer den 15/12 .


1.
Införskaffa en ny mössa. Min börjar bli sjukt sliten och stor. Man ser seriöst ut som en svamp när man tar på sig den:O Ska man våga satsa på pälsmössan?


2. Klippa mig! Ett absolut måste! Håret börjar bli extremt långt och slitet! Uch! vill ju inte få tillbaka frisyren som man hade för 4 år sen! Men det känns dock som om det är det som håller på att ske. Så klippning är ett Måste!

3. En paljettkofta/jacka. har en sådan väst, men det kan ju aldrig bli för mkt. Så sjuukt party och så himla snyggt! Måste verkligen ha en och piffa upp partykvällarna i de kyliga vinternätterna här framöver med den.


4. Får bli en såndär skarvsladd typ. med extra uttag på. så att jag kan ha datan, externahårddisken och ljusstaken på samtidigt. Mamma eller någon har kanske någon hemma. så Kan ju vänta med det och se. 

Resten av pengarna ska jag spara! 
eller iaf Försöka spara dem.
för det blir ju Frankrike i Januari. 
Och vill så gärna till USA på sportlovet.
Och efter studenten har jag ju tänkt åka utomlands, typ tågluffa i europa eller nått..

Kan någon ge mig en miljon? så att jag har råd med allt:D
eller iaf en trisslott med mer än 0 kronor i vinst och 10X pengarna!


SuperSnälla SilverSara och Stålhendrik! ?

Kollade på årets julkalender igår.
Asså seriöst.. fråga mig inte varför jag gjorde det:S Men nyfiken som man är..
Vad är det med julkalendrarna nu för tiden?
Minns ni Sunes jul?
Mysteriet på Greveholm?
Det var tider det!
Det var Bättre förr. men förr eller senare så blir det nog bättre!
Men tycker verkligen barn att sådanna barnprogram som visas på tv nu för tiden är bra?
tänk när doktor kosmos gick. och bumbibjörnarna. Och björnes magasin. Och pingu. -Och. . You name it.

Var in på min lunarstorm nyss.. HAHA! att den finns kvar ens:S Men hittade lite gamla bilder som  jag tänkte bju på;)




GAAH! 
Nu blir det plinga lite gitarr och kolla på Dumpad!
Puss hejs! 




 

Kommentarer

  • Johanna APPEL säger:

    TACK FÖR att du stöttar mig :DDDDD jag behöver de hahah .



    ÅH FÖRLÅT ATT MÄNNISKOR SOM IDAG SOM MIG PÅ STAN UTAN SMINK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BER OM URSÄKT, Hoppas jag inte förstörde eran dag :( hahahahahah <3<3<3<3<33<3

    2009-12-02 | 14:44:39
    Bloggadress: http://www.jmaloveandrespect.devote.se
  • emmaaaaa säger:

    hahahahaha DET VAR BÄTTRE FÖRR!!

    håller med totalllyy,

    plus vem kan inte älska johanna liksom?!

    och GIVET att du ska köpa en bäverfitta.

    PUSS

    2009-12-02 | 22:08:18
    Bloggadress: http://emmsi.devote.se

Kommentera inlägget här: