editjohanna

When things go Wrong, Don't go With them!

Sorry

Kategori: Allmänt

Jag är ledsen hörrni!
Över att jag skriver om så meningslösa saker just nu..
Men just nu så är det så sjukt jobbigt i skolan.
Och dessutom så är jag sjuk nu!:O
MAN TACKAR!!
UCH asså!!
har inte mått så här dålihght på vääääldigt länge:S
Och till råga på allt så är det massa prov, luciarep och Föreställningar..
Och sen måste jag ju självklart lyckas ta hand om hemmet också.. Och mig själv..
Neee.. nu blir det bara krypa ned i sängen och kolla på "flickan som lekte med elden" ...

Herrå!
Jag lovar att bättra mig tills nästa inlägg!

Kommentarer

  • Helena larsson säger:

    Hej puss unge hoppas viktor och du hinner umgås lite emellan läxor och fans tyg jag längtar tills du kommer på fredag har julpyntat färdigt idag så nu är det bara att invänta julafton . Vi ses älskar dig så min lilla dotter .

    2009-12-09 | 19:36:31

Kommentera inlägget här: